مستر بحررراوى
مرحـ’ـبا بكم فى منتدى بـــ’ـحـ’ـراوى
مستر بحررراوى
مرحـ’ـبا بكم فى منتدى بـــ’ـحـ’ـراوى
مستر بحررراوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مستر بحررراوى

مستر بحررراوى اعطى كل شخص اهتمام اللى يستحق ان يكون له

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عالم النت 5

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 11

عالم النت 5 Empty
مُساهمةموضوع: عالم النت 5   عالم النت 5 I_icon_minitimeالأحد يوليو 23, 2017 5:00 am

عالم النت 5 <a href=عالم النت 5 410" />
الموضوع اللى فات كان المفروض انا قلت اخر موضوع بس من كتر الشخصيات الجميلة مش عارف افضل ساكت
المهم اعزائى هوضح لكى اشياء بعالم النت ملفتة جدا ولكن بعض الناس لايعرفون انهم مخدعون فالمخدوع الان هو صديق غالى جدا (k) وشهرتة (O) صديقى دا مش هقولكم ملاك بس من الشخصيات الرجولة فعلا  واللى عرفتة مؤخر عن هذا الصديق انه كان لية مغامرتين الاولى مع (L) والثانية مع فتاه لم اعلم من هى لذلك لن اكتب عنها شئ  الفتاة الاول الكل يعرف انها طيبة وخجولة وبالرغم من ذلك صديقى هذا لايصدق اى كلاما عنها لدرجة انه بقا يخلينى اشك انه على اعجاب بها ولكنى اعلم انه لا يقصد معنى الاعجاب فكلام هذة الفتاة معاه ادركة انها مفيش اطيب منها واى كلام يقال عنها كذب ولكن احب اقول له انه ليس كذبا بالعكس كل كلمة سمعتها عن هذة الفتاة فهيا صحيحة مليون المائة ولن يكون فيها اى كدب وبدليل ان فى اناس كتير معهم محادثات وصور لهذة الفتاة طبعا كلنا هنقول حرام لية يصور لها او  ....او ...... المهم هرد على هذا السؤال واقول لحضرتك ولية هذة الفتاة سمحت بتلطيخ سمعتها وكرمتها وسمحت لنفسها ان هذا الشخص يصور لها كل هذا
ملحوظة هذة الفتاة لها معى مواقف مش هقول انا ملاك وانا وانا لا  لان لولا انا فعلت ذلك ماكنت صدقت اى كلمة على (H) ولا كنت قلت انها تفعل ذلك وصديقى الغالى (K) اعلم انى لا اريد تشوية كرامة هذة الفتاة بل اعلم ان كل فتاة سمحت لنفسها ان شاب يصورها تستاهل كل الصعوبات التى ستقابلها ونكتفى بهذا القدر ولنا تكملة بموضوع اخر عن عالم النت والخورات اللى بداخلة

عالم النت 5 <a href=عالم النت 5 510" />
احمد البحراوى
https://ba7raweey.rigala.net

عالم النت 5
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عالم النت 1
» عالم النت 2
» عالم النت 3
» عالم النت 4
» عالم النت 6 والاخير