مستر بحررراوى
مرحـ’ـبا بكم فى منتدى بـــ’ـحـ’ـراوى
مستر بحررراوى
مرحـ’ـبا بكم فى منتدى بـــ’ـحـ’ـراوى
مستر بحررراوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مستر بحررراوى

مستر بحررراوى اعطى كل شخص اهتمام اللى يستحق ان يكون له

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عالم النت 6 والاخير

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 11

عالم النت 6 والاخير  Empty
مُساهمةموضوع: عالم النت 6 والاخير    عالم النت 6 والاخير  I_icon_minitimeالأحد يوليو 23, 2017 12:36 pm

,ونرجع ونحكى عن عالم النت تانى وحواتة ::

bom
كان زمان فى ادمن بروم اليمن فى شاتكم الادمن (L) كانت معروفة بالغرور وكان الادمن عندها متل وزير البيئة هههههه albino
كانت هذة الفتاة تحب المزح جدا بس هل تعلم انها كانت تقع فى حب الكلب مراد الذى اخذ منها صور وفاضحة باردتها ومع اعتراف منها هيا عندما حكت هذا وقالت انا مش ندمانة لان انا حرة وكانت تعشق الرزيلة جدا بس مش مع اى شخص .

ونحكى عن الدمن الخروف (M) وشهرتة زيزو كان علشان عيون اى بنت ممكن يبيع امه وابوه الذين معه بالبيت وكان كلب البنات جدا  وكان يحب فتاه اسمها (K) وكانت هذة الفتاة تعاملة معاملة الكلب الجربان وكان استغفر الله خادما لها والكل كان يعرف انه الرجولة مش تتبعة لان مش شوفنا منه اى دافع يثبت انه راجل .

ومع فتاه عرفتها عن طريق الاسكاى كانت هذة الفتاة كثيرة الاسالة وكل ثانية ممكن اسالك سؤال وكانت كلما زاددت شهوتها لا تفكر فى اى شئ تانى مهما كان المهم ترضى نفسها وكانت بمشاكل ويا فتاة اخرى وهذة الفتاة الاخر (M) كانت تحب شاب وتعشقة لدرجة انها عملت كل شئ يرضية كام وصوت حتى لاتخسر هذا الشاب ومع الاسف هذا الشاب كان مع الفتاة الاولى يرضى شهوتة لانه كان شهوانى بجنون ولكن الشاب (Y) لما اكتشفت الفتاة فعلتة لم ينكر وادركت انه كان يحب جسمها وليس يحبها هيا كشخصية .

ومع (M_s_n_l_K_M_A_Y_N) كل حرف يعنى اسم فتاة وكل فتاة كان لها قصة معى غير القتيات الذين اتكلمنا عنهم وفى غيرهم اكتر وكل بنت منهم كان اهم شئ عندها شهوتها  وغريزتها ,
ويوم لاول مرة كنت ادخل روم لبنان قلت اجرب وادخل واشوف الروم لانى مش كنت بدخل روم لبنان كتير ولكن كانت المفجاءة عندما كلمتنى فتاة وقالت انها شهوانية واذا كنت تريدينى فلابد ان تكون حماتها معاها  فادركت ان الفتاة وزوجها الخروف  اهم شئ عندهم الشهوة هههههه

كل اللى احب اقولة فى هذا العالم المعروف بعالم النت ان لا حب ولا اصدقاء ولو عثرت على صديق فاعرف انك عملت شئ قوى لان نادرا لما تلاقى صديق وفى  فى عالم النت هذا
القصة القادمة وهيا اخر قصة هذكر الاصدقاء الاوفياء والذين فعلا احبهم
عالم النت 6 والاخير  <a href=عالم النت 6 والاخير  610" />
احمد البحراوى
https://ba7raweey.rigala.net

عالم النت 6 والاخير
صفحة 1 من اصل 1